20 haftalik hamileyim bebegimin cinsiyeti erkek bugün detaylı ultrasona girdim radyoloji doktoru baktı hic bir sıkıntı yok dedi sonucları kendi doktorum gördü ve hersey normal sıkıntı yok fakat böbreklerin birinde ıdrar birikmesi olduğunu söyledi böyle bir şeyle karşılaşan var mı eşimin 2 erkek kardeşi ileri derecede böbrek rahatsızı cok korkuyorum😔