Arkadaslar merhaba.Burada boyle bir baslik acildigini gorunce gebelik istedigim dönemlerde yasadiklarimi sizinle paylasmak istedim.Biz esimle 2 yildir evliyiz ve ilk gunden beri cocuk istiyoruz.6 ay kadar kendiliginden olmayinca doktora gittik.Bir problem olmadigini soyledi doktorlar.Daha sonra 2 basarisiz asilama gecirdim.Artik tum umudumu yitirdigimi hissetmeye baslamistim, stresten candida mantari cogalmasi ile bile ugrastim aylarca.Derken esim birdenbire rahatsizlandi ve beyin zarinda yirtik oldugu tespit edildi ve acilen ameliyat oldu.Cok şükür basarili bir ameliyat gecirdi ve 2 ay sonra normale döndü.Fakat ameliyattan hemen sonra cok sinirli bir yapiya büründü, normalde cok ılımlı ve yumusak huyludur.Zaten zorlu corona gunlerinde beni huysuzluguyla çileden cikarmisti.Doktoru bu durumun beyin ameliyatlarindan sonra normal oldugunu, eşimin ve hatta benim bile psikiyatriste gozukup, kisa bir sureligine ilac tedavisi gormemizin faydali olacagini söyledi.Corona oldugu icin psikiyatr ile kamerali görüştük ve ikimize de farkli sakinlestirici ilaclar yazdi.2 ay kullandik.2 ayin sonunda esim artik tamamen iyileştiğini, fakat ölumden döndugu icin hayata bakis acisinin degistigini, bu yuzden bebek icin daha fazla beklemek istemedigini ve tup bebek yaptirmak istedigini soyledi.Bunun uzerine arastirarak bir merkezle gorustuk, bize bazi tahliller gonderip yaptirmamizi istediler ve tahlil sonuclari ile birlikte tup bebek oncesi ön muayeneye cagirdilar.Gittigimizde adetimin 14. Gunuydu.tahlil sonuclarimiz sorunsuz cikti, doktor alttan muayene etti ve “siklusun 26 gun surdugu icin yumurtan coktan catlamis, ama sanki gelismeye calisan bi yumurta daha var, insallah o gelisir de hamile kalirsin bu ay, tup bebege de gerek kalmaz” dedi.Ben de güldüm ve dedim ki, doktor bey, sizce boyle bir ihtimalin olfuguna inandam burda işim ne :) Allah’ ın işi belli olmaz, ama adet olursan 2. gunu gel yumurta gelistirmeye baslayalim dedi. Adamin nasil bi eşref saatine denk geldiyse adetim 7 gun gecikti.Hafif gogus agrisi ve agrili sivilceler cikarma disinda inanin hicbir belirtim olmadi.Ben de forum sayfalarinda cok okurdum,acaba bende de o olur mu bu olur mu diye ama hicbiri olmadi.Adetim gecikince bile test yapmaya korktum cunku o kadar cok negatif gormustum ki..Sivilcelerim icin eczaneye krem almaya gidince cesaret edip bir idrar tahlili aldim.Umutsuzca yaptim, cunku yine 2. Cizgiyi az da olsa gorebilmek icin cubugu gunese falan tutarim zannediyordum :) ikinci cizgi pat diye cikinca şok oldum inanin. Hastaneye kan tahlili icin gittigimde henüz 3 haftalik oldugunu ogrendim, yani gec döllenmeyle o gelismez artik dedigim yumurta geliserek catlamis ve döllenmis.Suan Rabbime şükür 9+3 haftalik olduk.Ben sonradan farkettim ki stres yapmiyoruz dedigimizde bile stres icindeymisiz eşimle. Kayinvalidemin benim adet dongumu benden daha iyi bilip her ay tam 26. Gun “ adet oldun mu kızanım” diye sormalari da cabası :D Kullandigimiz psikiyatri ilaclarinin bizi rahatlattigini dusunuyorum.Kafamiz cidden nasil rahatladiysa :D Rabbim ol dedi tabi vakti zamani da gelmis ama yine de bi psikiyatr ile kocanizla birlikte gorusun derim.Ve asla belirti takip etmeyin, çünkü cidden kisiden kisiye degisiyor.Biraz uzun oldu ama umarim faydali bir yazi olmustur.Rabbim isteyen herkesin kucagini tez vakitte doldursun inşallah :)