Sancı yok bebek henüz kanala da girmedi 1cm açıklığım varmış bebeğimin kafası sınırda ama çatımın 4 kilo bebeği doğurabileceğini söylüyor doktor. Pazartesi 40+2 olacağım. Sizce suni sancı alıp bebeğimi normal doğurmayı denemeli miyim yoksa direk spinal sezaryen mi olmalıyım? Tecrübeli olanlar yazarsa çok sevinirim