Bnde grip olmuşum canm çok rahatsızım halsizim . Ama bitkisel şeyler içme istersen. 3 gündür çekiyorum bol bol mandalina yiyiyorum. Limon falan yiyiyorum. Sende öyle yap bence. Tarçın falan kaynatma bnce zenncefilide iyi duymadım hiç internette hamilelikte zencefil düşük sebebi sayılır yazıyordu. Bnde içicektim çünkü. Sen bol bol yat dinlen. Meyve ye. Bebişlerimiz için katlanıcaz artık napalım🙄 Allah rahatlık şifa versin inşallah ☺🤰🏼