Kızlar 8 haftalik gebeyim doktorum kan tahlili istemişti yaptırdım fotoğrafını attim, beni tekrar muayene için çağırdı beta degerim normalden yuksek cikmis, 354000 değerim, netten araştırdim bir sonuc bulamadim. Bilgisi olan veya başına böyle bir sey gelen var mi ? Bu değer neden yüksek cikar haftasina gore