7haftalık hamilelik sürüyo cift biraz aşağıda diyo ağır kaldirma dedi 12 haftaya kalkacak dedi birde kan tahlili verdim sizlerde sanırım kan pıhtılaşması söyleniyor ismi (qan laxtanması) var dedi kleksan iynesi göbek etrafı yazdı doktor.Bu iyneden kullanan oldumu 20 gün yaptır dedi inşAllah Allah eziyyetimizi yerde bırakmaz bügün çok yer gezdim kan tahlili falan derken yoruldum😕Böyle bişey yaşayan varmı(Azeriler ses edin:)