İlk gebeliğimde dr müsaitsen yapalım dedi 37 de.yok dedim. Sonra bidaha gidemeden kontrole sez olmak zorunda kaldım.
ikince de dr a ben sordum çatı muaynesi diye?
dr um ben doğum başlamadan sancı gelmeden yapmıyorum. Kesin bilgi o zaman belli olur dedi.