0604 Kızlar 32 haftalık hamileyim enfeksiyon sebebiyle erken doğum riskim var geçen hafta hastanede yatışım yapıldı ciğer geliştirici yapıldı bu durumu yaşayan var mı o iğne yapıldıktan ne kadar süre sonra doğum gerçekleşir
Arinna 0604 Aynj sebepten erken doğum riskim vardı canım. Ciğer geliştirici oldum. Yattım hastanede bayağı. Doktor heme ayrıca bir ilaç başlamıştı bana Adalat diye. O bana çok iyi gelmişti. 36 ya kadar durdurdu bebeğimi
denizsn 0604 haftamız aynı bende ciğer geliştirici oldum erken doğum riskinden dolayı burada bekleyeyim 🙇🏼♀️
Arinna 0604 Değişiyormuş yani 36 olsa iyi diye doktor hep derdi geç prematüre oluyormış 36. Ciğer geliştirici olduğum için doğdu girmedi küveze. Ama arkadaşım doğdu o haftada girdi küveze
Arinna denizsn Bebeğin kafası kanaldaydı benim. Rahim ağzı kısalığım 8 mm’di. Kafasını aşağıda hissediyordum. Yüzü görünmüyordu artık gömülüydü kanala
Arinna denizsn adalat kullandım sadece. Sonra Progestan yazı başka doktor. Kendi doktorum o hormon ilacı sen bilirsin yani koruma yapmaz ama için rahat etsin ar bir tane demişti
Arinna denizsn Psikolojik olarak da canım Kendini rahat hisset. Hiç gelecek diye düşünme hep erken de
denizsn Arinna aynen sürekli kendimi uyarıyorum ağrın yok iyisin diye bebekle konuşuyorum sürekli daha çok erken biraz daha bekle diye inşallah şu birkaç haftayı da atlatırsam daha da rahat hissederim.Evladınıza uzun sağlıklı ömürler dilerim bir ömür ayrılmayın ❤️
Arinna denizsn Amin kuzum inşallah🙏🙏 Bende hep konuşuyordum daha erken diye. Gelmemen lazım şimdi diye hep anlatıyordum🙂