Anne18 hikayen çok tanıdık, ben de o kadar zaman bekledim ki… 32 yaşındayım, doktorlar hep sen artık boşuna bekleme tüp bebeğe başlayalım dediler. O kadar allak bullak oldum ki anlatamam. Peki sonunda ne oldu biliyor musun? Olacağından ben bile umudumu kesmişken pandemi bitsin İstanbula tüp bebek merkezine gidelim derken resmen bir mucize gibi hamile olduğumu öğrendim. Rabbimin mucizesi ihsanı öyle çok ki… Sen biraz rahatla, stresten uzaklaş ve iyi düşün. Bebeğin sana gelecek ben inanıyorum.