Arkadaşlar merhaba. Öncelikle Allahım herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin, kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 7+6 hamileyim. Bugün lavaboda dikkat ettim iç çamaşırımda sarıya çalan akıntı vardı. Doktorum enfeksiyon olduğunu söylemişti ilaç vermişti ve bol bol su içiyorum. Sizce sökütüyor muyum yoksa çoğalıyor mu? Bebeğime zarar verir mi ? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok mutlu olurum 🙁