kızlar iyi günler 32+6 günlük hamileyim ve pazar gününden itibaren adet sancısı gibi ağrılarım var bel ve kasıklarımda şiddetli bir şekilde doktorum erken doğum riskin var dedi.. her ihtimale karşı ciğer gelişim iğnesi vurdurdu bebeğim için.dün nst ye bağlanmıştım sancım çıktı ama açılmam yok çok şükür..idrar yolumda hafif enfeksiyon çıktı ve piyeloseptyl hap verdi bunu kullananlar varmı aranızda enfeksiyon erken doğumu tetikler mi