Busbus94 doğum belirtisi olsaydı ben çoktan doğurmuştum🤣 o acı gerçekten çok kötü ben 6. Ayımdan beri çekiyorum oturamıyorum otursamda kalkamıyorum o bebişimizin baskısından kaynaklanıyo ben doktoruma dediğimde bana magnezyum yazmıştı ama, şuan 37+5im hala ağrıyor yani ki bebek büyüdükçe ağrısı artıyor hiçbişi geçirmiyor onun ağrısına sabretmek kalıyo bize de 🤪