Merhaba arkadaşlar Ocak ayında 4 haftalık gebeliğim keseyi gördükten bir kaç gün sonra düşükle sonuçlandı😔 Geçen ay inofolic ve klomen tedavisi ile yumurtlamanın 10.günü beta hcg 7,03 çıktı iki gün sonra 29 olduğunu gördük doktor artış güzel 5 gün sonra yine kan ver dedi bu kez sadece 59 çıktı bugün ultrasonda keseyi gördüm dedi net değil ama belli oluyor dedi. doktorum hala ümitli artabilir diyor 2 gün sonra yine kan vereceğim. Ama stresi engelleyemiyorum. Üstelik o kadar da her şey olabilir bu kez üzülmeyeceğim dememe rağmen krize girdim ağlıyorum engelleyemiyorum kendimi 😔 sizce bu saatten sonra bi şeyler düzelir mi? 😥 Dua etmekten başka çarem yok 😢