Ssburcu Merhabalar 5+5 gebeymisim fakat 9 gün önce gittiğimde 5+0 demişti doktor keseye göre. Bu değişebilen bı seymis önemli değilmiş ama doktor bebeği görmek icin çok erken diyip 2 hafta sonrasına randevu verdi. Siz ne zaman gormustunuz bebeği
Babyy1S Ssburcu 2 hafta da hem bebegini hem kalp atisini görmüş olursun erken gidersen bebegi gorursun kalp duyamazsın belki 7haftadan snrası iyidir bence
Hilalyusuf Ssburcu ilk baş kese gözüküyor sonra kalp atışları için çağırıyor doktor bende 5+2iken öğrendim hamile oldugumu 6+4 iken kalp atışlarını duydum o zmn minik bir karartı görmüştüm sizde 2 hafta olmadan görebilirsiniz
Miniik Ssburcu bende 4+1 de keseyi görüp 6+1 de bebeği görmüştüm canım kalp atışını da 7+4 te duydum, azcık sabırla beklemen lazım 😂🙈
Ssburcu Miniik sizin de baya erken olmuş ama doktor ısrarla niye erken geldin falan dedi bana e sabırsızlanıyorum illaki 😀 doktoru değiştirmeyi bile düşündüm
Miniik Ssburcu yok kuzu doktorlar da haklı benimki de dedi az sabretseydin keşke kaç kere geldin diye 😂 düşün ki ben 2 3 gün gecikme yi beklesem direk keseyi görürdüm 1 kere kan verirdim ama sabretmediğim için 4 kez kan vermek zorunda kaldım 😂🙄
Ssburcu Miniik be Miniik o da iyiymiş 😀 hiç kan da vermedim bebis var mı diye keseyle başladık keseyle devam ediyoruz
Miniik Ssburcu ama neden beta artışı takip etmedi ki doktorun, en az 2 kez kan vermen gerekir sağlıklı 2 katına çıkıyor mu diye yani tabi her doktorun kendine has muayene tarzı vardır onlar daha iyi bilir