Nil-Beyza Kızlar sormak istediğim ikinci çizgi aşırı silik yok gibi bu normal mi , yumurtlama Ve çatlaması için yapabileceğim birşey var mı (işaç vb. Kullanmıyorun ama polikistikoverliyim)
Blossom Nil-Beyza Testi yapmaya devam edin. Polikistik over nedeniyle geç yumurtlama olabilir, normaldir. Prolaktin sorununuz yoksa incir yemenizi öneririm.
Nil-Beyza Esraa16 canım polikistikoverim testim aslında ilk Günümde yaptım silikti gün koyulaşmıştı ama tam kontrol çizgisi kadar değildi gün hiç çıkmadı 3 gündür de aynı koyulukta silik ( adetim bittikten sonraki 3. Gün Testi yapmaya başladım, polikistik olduğum için Şu an 16. Gündeyim testinde 6. Günü )
Esraa16 Nil-Beyza devam et canım daha ben adetten sonraki 11. Gün-de gördüm yumurtlama devam et sen 🙂