nejla27 Kubraadmr yok bende daha inşlh böyle gider ya sadece sabahları hafif midem bulanıyo soguk su içiyorum geçiyo
Emnemrahf Benim 24 mayıstı ilk geçtiği gün tedt yaptım çok islik bi çizgi çıktı ve henüz adet olmadım sanırım hamileyim 😅 kanda vermedim daha bi 7-8 haftalık olsunda öyle gideyim artık ama dün çok belim ağrıyodu sanki kırılcak gibi
nejla27 Emnemrahf Emnemrahf aynn sorma bu bel agrısı beni de bitirdi bende daha kan verdim ama testtte çizgilerim baya koyu cıktı
Dilandm deryamehmet35 bn geçen pazartesi gittim keseyi gördük daha kalp atışı için gitmedim biraz geç gidicem yani ayın 13 ü gibi falan
Dilandm nejla27 canım valla değişiyo diyolar kişiden kişiye ama alttan muayenede zorda olsa duyulur diyolar bnm doktorum 6 cı haftada ultrasonda keseyi gördü alttan bakmadı
Aslihan2 Bende daha dün gördüm keseyi 23 mayis Sat sali tekrar gidicm bakalm ne zaman görürüm bebegimi kalbini 🙏❤
nejla27 Tubaeliff aynn cnm bnde şimdi 6 haftalık oldk haftaya gidelm diyoruz 7 haftalık oldugunda cunkü bnm ilk gbligmde de 6. haftada klp atışı başlamamıştı 7 haftlıkken duyduk bunda da oyle olur diye öbür haftaya gidicm