Miray5 şükür canım açılma olmasında ikizlerde insan korkuyor ister istemez 🙏 bende artık her gittiğimde nst girecekmişim belki bu sefer benimde öyle muayene edebilir hazırlıklı gideyim 😄 nst kağıdından birşey çok anlaşılmıyor ondan sormuştum belki sana sancın kaç çıkmış söylemiştir diye.