Bonnusimo 20+4 üz ve henüz hissetmedim ilk gebeliğim belki ondandır ama birde beklediğim için herşeyi bebek sanıyorum belkide bebek kıpırdıyo onuda anlamıyorum nasıl bir his 😂🥴
Babyy1S Bonnusimo 17haftama giricem nerdeyse.dün kıpır kıpır hissettim bugunde göbegime baktigımda 3 kez vurdugunu gördüm gözüme inanamadm ama daha olmadı çok değisik bir sey ara ara kıpırdı hissediyrm😁
Ahsend49 Bonnusimo 21 hafta içinde hissettim bende canım şuan 22 +3 deyim hareketlerini dışardan göbek zıplaması şeklinde görüyorum 😄♥️ Bi kaç gün içinde hissedersin 🙈♥️
Mdelaaal Şuan pıt pıt hissedebiliyorsan bebeğindir ama 25. Haftadan sonra düzene girer giriyor bizim öyle oldu 30+2’yiz durmuyor zilli kızım❤️
Bonnusimo Mdelaaal benimkide kızz😍 evet cok nadir pıt pıt oluyo genelde geceleri hissini bile bilmedigim icin erken sanmıstım ❤️
DilanDag Mdelaaal düzene giriyor derken nasıl oluyor yani bizde 27 haftadayiz gün içinde hissediyorum ama düzene girmesi ne demek oluyor mesela hergun aynı saatte olmuyor kafasina göre gün içinde ne zaman oynarsa
Hilalyusuf Valla ben çok erken hissettim 13+4 günlük olduk başınıza yastık koymadan uzanın sessiz bir ortamda elinizi karnınıza koyun özelliklede çikolata yediğiniz zaman bunu yapın pıt pıt bişey atıyor hatta eşim bile hissetmedi annem hissetti
Bonnusimo Ahsend49 ayy bugün ilk defa hissettim o pıt pıt denilen şeyi ama insan çözemiyor bebek mi diye bu arada isminiz dikkatimi çekti bizde ahsen koymayı düşünüyoruzzda 😍
Bahriye06 Bonnusimo 4.gebeliğim erken haftalarda ara ara pıt pıt hissettim 18+3 den sonra sürekli hissettim Gebeliğim de bile 22 . Haftada hissetmiştim bebeğin cinsiyeti kızmı acaba
Hilalyusuf Bonnusimo emin olun gerçekten hissediliyor banada görümcem söyledi ilk baş bende hissedemedim sonra bir kaç kere denedim hissettim yorgunsuz sakin bir ortamda sırt üstü uzanın başınıza yastık almadan öyle hissediliyor ki pıt pıt bişey kımıldıyor 😍
Ahsend49 Bonnusimo çok güzel isim demi 😄 ben bile kendim koydum ismimi . Babaannemin adını taşıyordum nezire diye 🤣 mahkemeyle değiştirdim çok şükür 3 yıldır Ahsen olarak varım 😂😂 anlamında güzel yani 🥰 güzeller şahı demek 😍♥️
Bonnusimo Ahsend49 aaaa öyle miii çok şaşırdımmm valla şok😂😂 ne iyi etmişsin evet anlamı cok güzel kurandada geçiyor sıradan bir isimde degil daha ne olsun😂