Kızlar adete 1 gün kaldı
pembe sulu akıntım oluyor yerleşme kanaması mıdır ?
Adet olacağım zaman çok şiddetli sancım olur ve kanamam da o anda başlar her ay böyledir . Bu ay pembe sulu akıntı gibi geliyor yaşayan var mı ? Çok istiyoruz bebek çoook 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻