Eşimle yıllardır birlikteyiz hep bir oğlumuz olursa adını Ege koyacağız diyorduk ama hiç bir anlamı olmadığı için hamile kaldıktan sonra vazgeçtim. Sonra Efe ismini çok beğeniyordum yalnız çok kısa olduğu için önüne bir isim daha düşünüyordum ve bir türlü beğenemiyordum sonrasında kayınpederimin adını koymaya karar kıldık eşimle Ercan Efe koyacağız nasipse inşallah ☺️🙏