Alahafzan Kızlar a önce lavobaya gittim peçwtwye çok az pembe bir leke geldi çok açık renk sizin de başınıza geld mi korktum biraz şehir dışındayım evimde de değilim
Prensesimn Kuzum 36. Haftamdayım dün benim de aynısı oldu hemen acile gittim alttan muayene ve nst ye soktu. Bi sorun çıkmadı bebek iyiymiş ama en ufak bir leke önemli ya doktorunu ara sor ya da en yakın acile git derim