Kızlar 33.haftamdayım ayaklarım yaklasık 1 aydır şişip iniyordu zaten. Tuz tuketmıyorum kesinlikle ama ayaklarım suan inanılmaz bır davul gibi şişmiş ustune basıp yuruyemıyorum bıle patlıycak gibi olmus ayagım resmen yanı bakmaya korkuyorum. Bu durumu yaşayan ve gecmesı ıcın bir yontem biliyorsanız yazar mısınız. Ödemin en büyük düşmanı bol su ıcmektır evet bol bol ıcııorum ama nafile