Gulbahar Ben 34haftaligim ve belimin yan taraflarında çok agrim oluyo böbreklerin altında diyebilirim acaba normal mi 🤦🏼♀️
SedaAte Gulbahar normal canım artık agirlastik. Bende 34+5 oldum uykudan uyandiriyo ağrılar merak etme normal bu ağrılar. Doktoruna şöyle magnezyum verir
Gulbahar Benim biraz akıntıyla karışık kırmızı lekem de geliyo doktora gittik dün aşırı enfeksiyon var dedi biraz rahmimde sancı gördü nst de ama korkuyorum erken doğumdan 😌
SedaAte Gulbahar istirahat et. Sol tarafına uzan o zaman da iyi geliyo. Inşallah erken doğum olmaz canım Allah korusun