Midem inanılmaz yanıyor ilaç içmemek için direniyorum evde iyi gelen besinler tüketiyorum ama sadece anlık geçiyor sonra devam ediyor ve şimdi daha da çoğaldı gece uykumdan uyandırdı doktoruma sordum rennie veya gavisco önerdi içinizde kullanip zararini gören var mı ?