BGozdee0 Bugün 16.haftamdayım doktor cinsiyetine %70 kız dedi benim gibi olan var mı sonradan erkek demez heralde
Mucizembenim2 BGozdee0 cnm.degisebiliyor ya detayli ultrosona gideceksen orada netlik.kazaniyor benimde 11 de erkek 15 te erkek 16 da kiza benziyo 17 de yuzustu idi göstermedi cinsiyetini bakalim.bende detayli.ultrosonu beklicem nasip olursa
Bahriye06 BGozdee0 16.haftada ve 20 . Haftada özele gittim cinsiyet için 16 da neyse 20 de de aynısını söyledi Rabbim sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin cümlemize inşaAllah 🤲
Cansucasalin Canım bana 11ve 12. Haftalar da erkeğe benziyor dediler 14. Ve 15. Haftalarda tahminimiz kız dediler 16. Haftama giricem bugün netleştirdik kesin olarak kız bu haftadan sonra yanılma olabileceğini zannetmiyorum ben 🤲🏻💞🤍 saglıkla gelsin inşAllah🤍👼🏼🧿