Gizimli3457 Kızlar ben kan testı verdım 1.3 çıktı suan 1 aylık tam bugün programa göre sızce artar mı yaa yaşayan var mı bu durumu ama hamılelık belırtılerı oldu kasık ağrısı meme hassasıyetı akıntım oldu anlamadım hıcbırsey
Gizimli3457 Anneolmayahasret öyle yapayım ama ılk defa 1.3 değerinde gördüm benım hep 0.3 0.13 arasındaydı bu değeri görünce olabılır mı yükselır mı dedım