Tugbaugurpkygt bunun için doktora gitmiştim ama ilacımı kullanmadım çünkü verdiği ilaç kalp atımını da yavaşlatıyor doktor zararsız ekstra atım olduğunu söyledi ama ben bunu hergün en az 2 defa yaşıyorum ve her yaşadığım da ölüp diriliyorum resmen. Çok kötü birşey çok ta korkuyorum ama yapacak birşey yok. Doğumuna engel olmaz bende daha önce sezeryan oldum şuan da gebeyim bir sıkıntı olmaz. İçin rahat etmiyorsa bir doktora gözük. Geçmiş olsun.