Agustosannesi canım merhaba bende Adatıp Filiz Hanıma gidiyorum acak 26.haftamda yoğun kanamayla gittim hastane bana bakmadı malesef plasenta previa var diye hemen doğum evine gönderelim dediler ambulansla biz gideriz dedik ve doğum evinde 6gün yattım ebeler ve doktorlar çok iyiydi canla başla uğraştılar kapsamlı bi hastane ancak koşullarını beğenmiyorum,perinatologda takibim devam ediyor geçen haftada 3gün yattım hastanede kanamadan hatta ondan öncede 1gece yattım her kanamada yatırıyorlar orada tanımadığım ebe hemşire kalmadı iyi kalpli bir çoğu Allah razı olsunlar,Filiz Dursunlada görüştüm 37doldurursan ameliyatını yapabilirim dedi fakat perinatolog girecek doğumum mecbur doğumevinde olacak,umarım yeni hastane yetişir bana,geçen hafta belli deil dediler bi ara 1temmuz kesindi ama yetişmedi