Ylmzelif ayy beeen🙋♀️ Çok şükür geçtii. Hatta 2 aydır varmış bende ama bi önceki doktorum sağolsun farketmemiş. Yeni gittiğim doktor farketti, tekrardan bi idrar testi yaptırdı(bi önceki test 2 ay öncesine aitti) yeni testte de enfeksiyon çıkınca bana bi tane antibiyotik verdi. 5 gün kullandım. 2 hafta sonra tekrar idrar testi yap, bakalım geçmiş mi dedi. Bu hafta yaptırdım, geçmişti çok şükür🙏 Zaten verdiği ilaç ta gebelikte kullanabileceğin tarzda oluyor canım. Şimdiden çok geçmiş olsun.☺️ Bi de bol bol su iç idrar yolu enfeksiyonun varken🌸