Tugba_58 Canım benim de fazla çıktı 34. haftada. Benimki sebepsiz olandandı. Ama şekeri kestim, bol su içtim yürüyüş yaptım. Suyumda azalma olmadı ne yazıkki ama doğuracağım kısmetse pzt. Mevsim meyvelerini vs biraz azaltmanı öneririm sıkı takiple hayırlısıyla alırsın kucağına evladını :)