Hicrannn tabi düştü. Biz kademeli olarak ilaç dozunu yükselttik. 50-100-125 :) yeterli gelmedikçe dozu arttırır doktorunuz. Merak etmeyin. Ben ayrıca endokrin e de göründüm. Dönem dönem ilacın dozu artar veya azaltılabilir demişti. Çok korktuğum için, biraz ortalığı ayaklandırmış olabilirim ☺️ Düzenli takibe alın, 3 hafta veya 4 haftada bir değerlerinize baktırın.
Gebelik takibimi Prof. İbrahim Bildirici ye yaptırıyorum. Ve dr güveniyorum. Sizde güveneceğiniz bir dr bulun, troid i dert etmeyin, kendinize sıkıntı yaratmayın. Ben çok stres olmuştum ve çoook ağlamıştım, boşunaymış☺️