Merhaba arkadaşlar aranızda medipole gidip sezeryan olan arkadaşlar varmı dikişleri nasıl benm arkadaşım baya önce ayten hanım vardı ona sezeryan oldu dikişi çok kötüydü boydan boya kesmişti ve çapraz dikmiş. Bi arkadaşımı gördüm parmak kadar dümdüz bi kesiği vardı böyle güzel sezeryan dikişi atan doktor var mı bildiğiniz