Ben hemşireyi döwüyodum nerdeyse çıkarın içimden bunuuuu diye bağırırken bi yandan da 😂 bi bıçak werinde ben çıkartıyım bari dediğimi hatırLıyorum 😂 Tam 3 gün sürmüştü benim açıLmam yoktu çünki bu ikinci bebek we az tırsmıyo değiLim bu nasıL çıkacak diye