Betul_izmir Egeşehir hastanesine gidiyorum. Doktor Minegül hanmdan çok memnunumm. 22+2 haftalik olduk😇
Merve1806 Bizde 33+1 olduk doğum yapan birilerini arıyorum Ümran hoca da doğuma kaç kişi giriyor merak ediyorum normal doğum olacak aksilik çıkmaz ise normale de kendi giriyor mu merak ediyorum
Betoeko Tesekkurler kızlar su hospital hakkında görüşleriniz neler pandemi hastanesi değilmiş içim rahatladı ben izel.muayanehane yaptırıyorum.ama devlet memuruyum doğumda sgk anlaşması olmuyomuş ozaman