semanurakbass Merhabalar ben de bu konuda çok kararsızdım hata yaptırmasam mı diye düşünüyordum çünkü Allah korusun Bebeğimde herhangi bir kromozomsal rahatsızlık olmuş olsaydı zaten herhangi bir şey yaptıramazdım vicdanen diye düşünüyordum, kötü bir sonuç çıkmış olursa hamileliğim üzgün geçer diye düşünüyordum son kontrolümde doktorumla konuşunca yaptırmaya karar verdim çünkü bu riskleri arttıran herhangi bir şey yok mesela 35 yaş üstü değilim eşimle akraba değiliz İkimizinde sülalesinde kromozomsal rahatsızlığı olan yok yaptırmaktan zarar gelmez diye düşündüm.En azından içim rahat olur Bundan sonrası için sonucunu bekliyoruz