Bayby malesefki benimde hergun kanamam oluyordu 2. Ayımda başladı kanamalarim ve daha yeni yeni kesildi 2 haftadır çok şükür kanamam yok progestan kullanıyorum şu anda 17 haftaligiz ve çok şükür bebişim de gayet iyi kilo alımı falan çok iyi dedi doktor eşinin arkasında kan birikimi olduğunu söylemişti doktor başka bir doktor ise bebek eşinden ayriliyo düşerse düşer düşmezse düşmez diyerektende piskolojik bunalıma bile girmiştim bol bol yatıyorum lavabo harici kalkmıyorum doktorumun önerisi bu sizde o şekilde dinlenin inşallah bebeginizde sizde çok iyi olursunuz ❤😊