Ozdmrkbraa bence doktora sorun eger benim doktorum bana balik yağı yazmamış olsa ben kendisine yazmasını isteyecektim . Asla bir balığın yerini tutmaz ama bulundugum konum itibariyle taze balik bulmaz imkansiz ☹️ temiz balık yok o yüzden ben zaten yazdirirdim. Ben de vitamin vermemesini anlamamistim belki ilerde verir dedim . Bugun baska doktora gittim o da öyle söyleyince anladim aslinda diger doktoru . İceriginde gercekten baktigimda bir sürü vitamin var . Siz bir sonraki kontrolde isteyin bence