aktkr Merhaba kızlar, daha sonuçlarımı almaya gitmedim sadece e-nabizdan gördüm değerler normal yazısı var. Ama internette araştırdığım kadarıyla bazılarında negatif yazıyormuş. Acaba bi sorun mu var? 😔
MiniKaya aktkr canım bende ilk e nabızdan bakmıştım doktoruma attım ordaki sonuçlara göre anlaşılmıyor yapan doktor % delik bir sonuç veriyor o lazım dedi ama sonuçlarım normal sonuçlar kısmında çıkıyordu şükürler olsun 2 gün sonra % delik oranlarıda aldım bir problem yoktu
aktkr MiniKaya ilk gördüğümde “değerler normal” yazısı oh diyip kapatmıştım. Simdi bi bakiyim dedim başkalarında pozitif yada negatif yazıyormuş. O beni endişelendirdi.
MiniKaya aktkr bendede normal sonuçlar bölümündeydi canım hatta 5 basamaklı rakamlar yazıyor içini ferah tut hayırlısıyla iyidir sonuçların inşallah 🤲🏼
aktkr MiniKaya ay teşekkür ederim içim rahatladı bende bakıp duruyorum girilmiyoda hiç bi yere niye yazmıyo diye sınır olmuştum.☺️
MiniKaya aktkr yok canım içini ferah tut bende baya araştırmıştm o sonuçları yazıyodum birşey çıkmıyodu iki gün zor beklemiştim doktora gidene kadar boşa stres yapmışım 😀
MiniKaya aktkr ilk hamileliğinmi canım 😊 annelik duygusu bile doğuştan geliyor sanırım bide hamile olduğunu öğrendiğin an bütün endişeler kaygılar başlıyor herşeyi evladın için düşünüyor oluyosun ❤️ Ben 19+1 oldum 22 de detaylı ultrosona gireceğim şimdi akşım kalbim duam herşey o oldu ❤️
aktkr MiniKaya evet ilk hamileliğim canım aynen dediğin gibi valla. Dün gece bi rüya gördüm kabus desek daha doğru olur. Bi adam 5 tane kadını öldürüyor bende onları görüyorum ve beni de öldürecek sonra diyorum ki adama tamam beni öldür ama karnimdan öldürme belki o yaşar diyorum o görmedi seni diyorum. Çok gerçek gibiydi. Sabah kalktığımdan beri düşünüyorum insan ölümden korkan bende çok cani kiymetlilerdenimdir. Ama işte anne olmak böyle biseymis demek ki sadece ona bişey olmasin istedim. Bizde 14 haftaligiz bu arada ☺️
MiniKaya aktkr aynen öyle canım anne olmak çok farklıymış şimdi böyle hissediyorsak doğduğunda kim bilir nasıl duygular yaşıyacağız rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼🌸