Gunesana Kızlar merhaba kısmetse ağustosta bir daha tatil planımız var . Ben o zaman 30.haftada olucam yol ortalama 8 saat falan sürecek. O haftalarda uygun mudur gitmek ?
polisanne19 Gunesana bende burda bekliyim 29. Haftada memlekete ğidicez yol 11 saat sürüyo kendi arabamızla doktorla daha konuşmadık bu konuyu
Ebrdef Gunesana ben 26-27 hafta civarı istanbuldan bodruma gitmiştim tatile, riskim yoktu doktor gidebilirsin demişti, arabanın arka koltugunda yatarak gittim sık sık mola vermiştik sorun yaşamadım
polisanne19 Gunesana sağol canım yarın şeker yüklememiz var muayenede olurum bakalım onuda sorucam arada inşallah bişey olmaz burda bi kaç yorum okudum 2 saatte bir 10 dk yürüyüş yapmak gerekiyormuş
Gunesana Ebrdef bende 26 dayım şimdi side den dönüyoruz gayet rahatım çok şükür ama 30 dan sonra korktum
Asn doktorum senin riskin yok ama etraf riskli zaten dedi vaka sayısı ortada her yer tehlikeli hava sıcak otur evinde dedi gitmedim oturdum 7 saatlik yol için 🙂