nur94_ yani aslinda gec degil desem yalan olur gec kaldin desem yalan olur baslayacaginiz en erken donemde baslamaniz gerekiyor daha gebe olduğumuzu testte gormeden bebegin gelişimi başlıyor o yuzden zaten doktorlar gebelikten 3 ay once almaya baslayin diyor . Ama yine endise etmeyin siz bugün kesinlikle başlayın . Allaha emanetler .