Nris canım normalde doktorlar 1 sene olmasa sıkıntılı bir durum yok normal diyorlar bende 1 buçuk sene denedim bendede eşimdede problem yoktu 2 ay ovülasyonla denedim olmadı çok kafama takıyordum bu yüzden hormonlarım tembelleşti adetim düzenleşti doktor ilaç vermicem takmıcaksın başka çaren yok o kafayla ilişkiye girersen çocuğun olmaz dedi bende adetim düzenleşti nasıl olsa daha olmaz diye çocuk fikrini kafamdan çıkardım ve o ay hemen hamile kaldım 🤲🏼