Meriwa Rabiamesut aaaa😄😄😄 kız aydınlıların olduğu yere denk gelince yazıyorum ne kadarlıksın merkezde misin hemşerim ☺️
buseyusuf27 ZynpynZ ben bukdar terledıgımı bılmezdım esıme derdım su ıcınde kalmıssın dıye artık kendım su ıcınde kalıyorum ustumu degsmek zorunda kalıyorum 🥵 suan bıle oturdugum yerde su ıcınde oluyorm bacaklarmdan su akıyo resmen aşlah sabır versın herkese
Gulsahim ZynpynZ bende senin gibiyim canım aşırı derecede terliyorum 😰 su çok tüketiyorum ondan mı artık bilemiyorum havalar bunaltıcı Bi yandan ağrılı oluyor vücutta allahtan hayırlısı bakalım
Burcu_gs Ben de 33.haftaligiz, aşırı terliyorum. Gece yastigim su içinde kalmış oluyo. Gündüz oturduğum yerde terliyorum. Fena bi terleme yaşıyorum. Hayatimda ilk kez böyleyim
Rabiamesut Meriwa Evet merkez Efelerdeyim 22+3 haftalık hamileyim❤️Hep bakıyorum foruma acaba Aydınlı var mıdır diye sonunda buldum😍😍
Nursrbg Günde 2 kez duş alıyorum 3 4 kez üstümü değiştiriyorum o derece terliyorum dayanılıcak gibi değil eriyorum resmen 😂 son 3 hafta kaldı doğuma Allah yardımcımız olsun 😊
Arsu1661 Bizim haftamız küçük olmasına rağmen terden günde 2 kere duş alsam da duştan sonra terliyorum resmen 😞🥑 15+2 yiz çarşamba kontrolde sorucam normal mi acaba erken haftalarda bu kadar olması doğuma yaklaşanları düşünemiyorum bile allah yardımcımız olsun 🤲🏻🌸
Nurcihan34 ZynpynZ Pencere balkon açıp yatıyorum vala kapatırsam hiç nefes alamam biz hamilelerin ortak kaderi desene bu terleme işi 🥴
Emren ZynpynZ bennnnnnnnnn 🙁🙁🙁 camlar kilimalar açık bugunde gittim vantinatör aldım adam diyo ölücen ceyranda bırakıp kendini 🤣 ama yokkk sanki buharlar çıkıyor üstümden alev alevim nefes alamıyorum tarifsiz 🤬🤬🤬🤬
ZynpynZ Emren ben klima ve vantilatörden hemen hasta oluyorum korkudan onları da kullanmıyorum. Evde eriyorum resmen tüm gün 🙄
Yakamoz-1990 Sıcaklardan sıvılaşmış artık buharlaşmaya yüz tutmuş 35+2 bir gebeden selamlar 👋🏻 İlk baharda bile polar sabahlık+panduflarla evde dolaşan ben yattığım yerde sağdan sola dönerken sırtıma yapışan çarşaftan kurtulmaya çalışır oldum. 😩
sirdaass ZynpynZ 🙋🏻♀️ Tam olarak o ben. Günde 4-5 kez mutlaka soğuk suyun altına giriyorum tahammül edilecek gibi değil özellikle birden basan sıcaklık hiç hazmetmiyorum yüzüm kocaman bir alev topuna dönüyo sanki adanada yaşayanların allah yardımcısı olsun 🙏
Secil_zeynep Bende 6+2 ama bulantı bir yandan sıcak bir yandan ateş basıyor klima karşına geçmekten hasta olcam ama tek rahatlatan o nasıl geçecek bu sıcaklar 🤢🥵