Evettt kızlar yarın tam 7 haftayı bitirmiş oluyoruz ve dün şükürler olsun kalp ayışını duyduk ❤️
sorum size şu şekilde benim tansiyonum ciddi yüksek çıktı normalde 6 aydan sonra tansiyon yükselirmiş ama ben 14/9 sonra 11/10,5 fln cıktı yani hem yüksek olan yükseliyor hem düşük olan yükseliyor normalde bünyem çok sağlam olduğu için bayılmıyorum yada çok kötü olmuyorum ama hafif etkilerle farkediyorum tansiyonumu doktorumuz bunu takip altına almamız lazım dedi bir hafta boyunca aralıklarla tansiyonumu ölçüyorum pekiii sizin başınıza geldimi ne yaptınız neler yapmalıyız biraz oanik oldum bu durumdan açıkcası 🤦🏼♀️🐣
teşekkür ederim şimdiden öpüyoruz sizii🥰