Rabiadeniz-123 Merhaba hanımlar ben 38 +3 günlük hamileyim arada bi sancılarım oluyo bel ağrısı ve karin ağrısı var ama ne suyum var nede kanama acile gidiyim mi yoksa bekliyim mi bilmiyorum