Ayseyucel33 Meraklianne_1 vallahi çatı muayenesi yaptı uygun dedi ondan, mı bilmiyorum ama nst de sacım 20 çıktı tatlım ondan olabilir
Ayseyucel33 Wonderanne şuan 37+4üm doğum zamanı 39 olucam inşallah biran önce kurtulursunuz tüm anne adayları 🤗
Wonderanne Ayseyucel33 amin insaAllah erken başlatıyor o zaman doğumu çünkü genelde 40i geçene suni veriyorlar ya 🤗
MerveK1r Benimde 13 temmuz da gunum doluyor bugun. Kontrolum vardı doktor diyor once de gelebilir 41 haftayı da bulabilir diyor belli olmaz normal dpgum için. nasıl gun verdi doktorun şaşırdım bende canım.
Esrakif Ayseyucel33 bence şaşırılacak bir durum yok. Çünkü nst de sancı çıkmışsa Doğum yakın demek. Belki de o güne kalmayacak Doğum daha erken olacak. Olmasa da Demekki bu sancına göre son zamanının o gün olduğuna karar vermiş olabilir doktor.
Deryadiyebiri Ayseyucel33 aa normal doğuma nasıl gün verebiliyor ya? Suni ile başlatmak için mi canım? Kaç haftalık olacaksın verdiği günde?
kar_kristali İnş sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi.. Normal doğumda ilk defa gün verdiklerini duydum sayende🥰🤔hayırlı ve sağlıklı bir doğum yaşarsın inş.. Günüde güzelmiş🤗
Degisken Dr 40 haftayı beklemek istemediği için gün vermiştir.benim ki 41 e kadaR müdahale etmem .41 de doğumu başlatırız dedi.günümüz aynı bu arAda sizle
Ayseyucel33 Denizlila00 canım Ankaradayım özel hastaneye gidiyorum natomed doktorum Ahmed hicran fakraden
Misssimsek Ayseyucel33 allah kolaylık versin bir avazda inşallah. Benimde aşağı yukarı o tarihlerde sezeryanim.olacak. 💕
nergizbaran Ayseyucel33 evet bizde öyle görüştük nurmasını verdi telefonumu değiştirdim dün nurması silindi bana verebilme sansınuz var mı
Ayseyucel33 Wonderanne ay valla 39 iyi olur, yani bende doğsun istiyorum zaten 37 de 3300 kilosu çok da şişmasin nasıl çıkacak ay😂😂😂😂