Melekanne2606 Nur-Atay ya kullandıktan sonra ertesi gün yani beyaz akıntı ve kahverengi akıntı geliyo muydu normal mi yani ben bi kere kullandım ertesi günü beyaz beyaz bişeyler geldi bide kahverengi geldi korktum
Nur-Atay Melekanne2606 evet beyaz akıntı geliyor hatta ilaç parça parça geliyor bir süre sonra kahverengi akıntı ilk kullandığımda gelmişti sonrasında beyaza döndü. Kahverengi akıntı devam ederse doktora görün istersen.
Melekanne2606 Buse66 kullandıktan sonra ertesi günü akıntı olarak geliyo muydu beyaz ve kahverengi olarak
Melekanne2606 Deletedmom328 canım kullandıktan sonra ertesi günü beyaz ve kahverengi akıntı geldi mi senden de ben dün gece alttan aldım ve bugün beyaz ve kahverengi akıntı geldi normal mi
Bebek-geliyor Progestan kullanıyorum sabah akşam vajinal olarak. Evet kremsi şekilde ilaç geri geliyor beyaz renkte ama sorun değil. 4 haftalıkkeb yerleşme kanaması olunca doktorum vermişti şuan 7+3 hala kullanıyorum. Kanama yok tedbir amaçlı kullan demişti.