begumseker bebeklerim__ prima pure protection kullanıyorum. Acayip memnunum, 4 ay 21 günlük olduk hiç pişik problemi yaşamadım. 1-2 taşma problemi yaşamıştım numarasını değiştirince o problem de kalmadı👍🏻
Seldancr Nur5495 Onca zararlı şey var hangisine zararlı diye tedavülden kaldırıyolar allah için öyle bişey yok yani türkiyede