Casual aldık,ve öncesinde zibilyon tane öneri,tavsiye okudum.Her ne kadar göz zevkim travelleri istesede bir dünya para verip,asla rahat edemeyeceğim bir şeyde almak istemedim.Velhasıl casual aldık yeni doğan ve baston özellikli.İlk 3 ay pusetli halini kullandık daha sonra çıkarıp,baston aparatını takara ona geçtik.Çok pratik,hafif olmasıda cabası.Tavsiyemdir🌸