Karakasguler 39+3 olduk artık doğsan diyorum güzel kızım 🙈gebeliğin başından beri erken doğum riski olan bebeğim yapıştı bana hicccccc niyeti yok doğmaya 😂🙈sizde durumlar nasıl kızlar
Eda06 Karakasguler 39+1 ne gelen var ne giden hiçbir belirti yok 😂 sen gelmez oldun yaaaaarrrimmmm şarkısını söyleyip duruyoruz 😂
BebekK Karakasguler son haftalara kadar ciğerler gelişiyor canım benim bırak ne kadar durmak istiyorsa dursun daha 🥰
Karakasguler BebekK birazda korkuyorum doktorum olmadı sunisanciyla başlarız dedi sonrasında da sezeryan olabilir kafam çok karıştı normal olsun istiyorum bu üçüncü bebeğim diğerleri erken gelince bu yanılttı beni 😂