Beyza9197 canım beta hcg iki gunde bir iki katı artması gerekiyo eğer artış düzenli degilse az z yükseliyorsa dış gebelikten şüpheleniyolar yani kese rahime degilde tüpe yumurtalıklara vs yerlesiyo buda dış gebelik oluyo ben cok korktum yasarm diye ama sukurler olsun degilmis ilk tehlikeyi atlattm insallah senin yükselmiştir allah hepimize hayırlı sağlıklı bebek nasip etsin